Amb els Nassos acabarem el 2010 runner, però abans…

Aquest proper dia 31 darrer dia del 2010, i aquest any el despedirem amb La Cursa dels Nassos de Barcelona, serà un nou debut pels BLADERS!

I ara que està apunt de finalitzar l’any, que no la temporada runner que es va iniciar amb la Cursa de la Mercè, fem un repàs de les darreres curses que hem realitzat.

La darrera, la més propera, 1ª Pujada a l’Ermita de Sant Pau, a Vilafranca, organitzada pels Falcons de Vilafranca, i seguint la linia de les seves construccions, han creat una cursa TRIAL d’autèntic nivell d’alçada… mamma mia quines pujades!!

Trams de la 1ª Pujada a l’ermita de Sant Pau

Recorregut del circuit d'exactament 9,800km

Matinal freda pel que ens haviem de tapar bé…

Aqui teniu el recorregut de la cursa que sortira de les pistes d’atletisme, i fent mitja volta sortia per dalt per arribar a la ctra. sant martí, i ja en el km 2 un cop atravessada la carretera gir a la dreta, i com diria el superheroi….amunt, amunt i for!! Mamma mia quines pendents de més del 20%… amb topes del 25% al final vaig desistir i vaig haver d’acabar la pujada caminant… i en Acasitoooos Ropper va marxar uns 50 metres endavant, apa adéu que els bessons no donen més.

Van 600 metres molt durs, un petit descans de 100 metres i 0,5km aproximat més de pujada, vaja tela!!

I després ja se sap, tot el que puja ha de baixar… i no ser que va ser pitjor, evidentment en la baixada primava la tècnica i havien d’anar en compte que envalats amb qualsevol errada…. “se va el niño por el barranquillo”, i després de baixar a tope (ho això em semblava) només deixar el km 5, vinga una super pujada més per la part davantera de Sant Pau, i amb escales finals i tot per fer-ho més bonic…mama mia!!!

Ja a dalt de Sant Pau, una miqueta més de pujada, pel lateral, tot pedra i esperant el camí cap avall que ja tocava…

Al km8 tornem a estar en la carretera, per agafar el camí final cap a la pista d’atletisme, go, go BLADERS GO!!

Al final un temps de 55’20”, només a 9 minuts de la meva marca de curses 10k, o sigui, l’evidència de que això era més que una cursa 10K!!

Això si… molt bon rotllo, bons runners i silfides runners, bon esmorzar després amb botifarrada dels Falcons, i al costat del Complex per fer una bona sessió posterior de YAKUZI, ji,ji,ji… que després tindriem un parell de dies amb agulletes, és el que té quan els BLADERS HO DONEM TOT ALLÀ ONS ENS PRESENTEM!!!

Aquí teniu el recorregut per sports-tracker (heu de descomptar els 33′ primers minuts que van ser els de l’escalfament)

I algunes fotitos de la Cursa, on em podeu veure a mi ben identificat amb els colors blaugranes, ji,ji,ji… i altres runners com Acasitoooos Ropper, Kiku, Eloi, Kipketer Pi,… i silfides varies!!

Cap al km3 amb el Ropper en primera fila i jo al final...

Controlant la situació per davant i per darrera...

I altres silfides que van passar anteriroment…

Quin estil que porta el Kiku...

I unes altres que en aquells moments estaven per darrera… però a la pujada els kilos es noten, i encara quedaven unes quantes!

Tira, tira, ... besabeeeeea!!

I algunes fotos de baixada, crec que era l’avituallament del km 5 si no recordo malament…

Acasitoooooos l'obsesionat sempre a rebuf (bufa, bufa!) d'una sílfide...

I jo venia darrera, com es pot comprovar amb un estil d’autèntic runner, impresionant quina manera més estil.litazada de baixar, es notava a qui aplaudia l’aficionada de l’esquerra, ji,ji,ji… ja que hi havia cada un corrent, si, si, potser van arribar abans, però s’ha de donar una imatge home, i sense parar per avituallar, tira, tira…!

NexusGGB73 quin estil alhora de baixar, autèntic silfide Runner!

I altres runners que van passar abans… com anàven!

Van estar lleugerament per sota de 48'

Sobre els 48' i mig

I com no, no podia faltar KIPKETER,  l’home que sempre es queixa abans de començar les curses i al final sempre és el que acaba millor, suposo que deu ser l’ADN “isidro” que té, sempre s’estan queixant, però al final… i fixeu-vos bé ja que a mi em sembla que més que córrer està volant, jo crec que flota!! Vaja amb Mr.Pi!!

Vaja crack està fet E.Pi, poc més de 45'!! Volare oh oh oh!

Al final de la cursa, una sensació molt diferent de les altres curses 10km, evidentment un recorregut molt trenca-cames per a mi, però una experiència molt maca, i sempre es maco córrer per una zona que és part de la nostra història, i si ademés sortim tant bé en les fotos, doncs …

Temps de la resta de corredors championchip

GO, GO BLADE RUNNERS GO!! Esa manita,ji,ji,ji...

SEE YOU NEXT YEAR, ji,ji,ji…

GO, GO BLADE RUNNERS GO UP!!!

CONTINUARÀ…

~ per Blade Runner NexusGGB73 a Desembre 14, 2010.